Reacties
Reacties 1 - 50 van 115
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ria van de Flex! | Kon een glimlach om mijn mond niet tegenhouden | 18 aug. '22 |
| Cora | Ik heb genoten van jullie verhalen. En heb zo nu en… | 13 aug. '22 |
| Anna | Mooi hoor! Volgens mij hebben jullie het fantastisch… | 13 aug. '22 |
| Annie | Prachtige reis! Wat leuk om jullie te volgen in deze… | 13 aug. '22 |
| Silvia | Een droomreis 🤩 Die maak je once in a lifelines… | 13 aug. '22 |
| Tamara De WIT | Haaaaai, neeeeee ik wil niet wachten tot vrijdag!!!!!… | 9 aug. '22 |
| Lotte | Wat schrikken Iris! Maar je ziet er koelbloedig en… | 8 aug. '22 |
| Maaike | Veel plezier!! en heel goed dat jullie even een rustdag… | 8 aug. '22 |
| Maaike | Blikikaters, wat heftig!!!! Rustig aan hoor. Maar… | 8 aug. '22 |
| Anouk Vuurman | Veel plezier in Las Vegas. Heb je wel de creditcard… | 8 aug. '22 |
| Anouk Vuurman | Wat schrikken, een ritje ziekenhuis is een ervaring… | 8 aug. '22 |
| Cora | Heel veel plezier in Las Vegas 👍🤩 | 8 aug. '22 |
| Cora | Wat zullen jullie geschrokken zijn. Rustig aan Iris… | 8 aug. '22 |
| Koos Stornebrink | Oef, wat vervelend. Zoiets wil je niet meemaken op… | 8 aug. '22 |
| Rianne | Och de skot! Betterskip! | 8 aug. '22 |
| Ali | Iris: toch maar meer drinken ! Hoop dat het snel opknapt! | 8 aug. '22 |
| Tamara De WIT | Hahaha, ik werd al moe toen ik jullie route en stops… | 7 aug. '22 |
| Rusten doen we als we weer als we aan het werk zijn😉.… | 6 aug. '22 | |
| Precies 😉 | 6 aug. '22 | |
| Maaike | 🤣 te plak sien ik wel 😂 | 6 aug. '22 |
| Martijn Tiggelman | Hahahahaha man wat kun je toch mooi vertellen. En… | 6 aug. '22 |
| Cora | Hoop dat Iris zich vandaag weer goed voelt. | 6 aug. '22 |
| Martijn Tiggelman | Geweldig om te zien! Veel plezier in Zion! | 6 aug. '22 |
| Greetje | Alle ferhalen krek lezen (tip van Alie) en geweldug… | 5 aug. '22 |
| Cora | Ziet er toch leuk uit op de foto’s. 🤩 | 5 aug. '22 |
| Bij een volgende reis zou ik met de kennis van nu… | 5 aug. '22 | |
| Sytze Dijkstra | Jullie doen fantastische dingen. Iemand uit Hoogkarspel… | 5 aug. '22 |
| Tsjikke | Leuk allemaal hoor! De vermoeidheid na 2 weken is… | 5 aug. '22 |
| Cora | Toch weer een mooie ervaring erbij 👍 | 3 aug. '22 |
| Koos Stornebrink | Het was weer een feest om te lezen, ga zo door!🤣 | 3 aug. '22 |
| Maaike | 🤣prachtig geschreven. Blijf genieten | 3 aug. '22 |
| Ali | Kinst ‘t maar weer mooi fertelle! Maar stiekum fonst… | 3 aug. '22 |
| Sytze Dijkstra | Zo'n verjaardag vergeet je nooit meer. Ook van… | 2 aug. '22 |
| Rianne | Wat een toffe verjaardag! Één om nooit te vergeten!… | 2 aug. '22 |
| Cora | Wat zijn jullie een prachtig avontuur aangegaan. En… | 2 aug. '22 |
| Koos Stornebrink | Prachtig hoor! En er komt nog zoveel moois. | 2 aug. '22 |
| Ali | Dit is toch geweldig! En Antsy; niet overdrijven hoor,… | 2 aug. '22 |
| Lotte | Heel cool! Gefeliciteerd Iris! | 2 aug. '22 |
| Jarco de Boer | Een veel mooier cadeau kin je niet kreie Iris. Gefeliciteerd.… | 2 aug. '22 |
| Annie | Mooi geschreven, leuk om die afwisseling van schrijven… | 1 aug. '22 |
| Maaike | Mooi geschreven Erik. Ik geniet er volop van. Veel… | 31 jul. '22 |
| Maaike | Heerlijk!!!! Wat prachtig beschreven. Hahaha🤣 | 30 jul. '22 |
| Lotte | Extra punten voor de eerste zin (hahaha). En wat een… | 30 jul. '22 |
| Lotte | Hardop gelachen 😂 Veel plezier nog! | 30 jul. '22 |
| Tamara De WIT | Wat is Iris een lang end zeg! Helemaal naast jou en… | 30 jul. '22 |
| Ali | Dut bin foto’s wer’t Jeppe niet blij fan wort!… | 30 jul. '22 |
| Rianne | Hahaha, lol! Optisch bedrog zo op de vroege ochtend… | 30 jul. '22 |
| Twee hele kleine schattige beertjes, eekhoorntjes… | 30 jul. '22 | |
| Rianne | Wow, wat gaaf! En zie ik daar twee beren op het einde? | 30 jul. '22 |
| Dedmer | Fantastic story! | 29 jul. '22 |
1 2 3 Volgende »

- Ria van de Flex!: Kon een glimlach om mijn…
- Cora: Ik heb genoten van jullie…
- Anna: Mooi hoor! Volgens mij hebben…
- Annie: Prachtige reis! Wat leuk…
- Silvia: Een droomreis 🤩 Die maak…
Alle reacties »