Dag 26: Pleasanton

12 augustus 2022 - Pleasanton, California, Verenigde Staten

Vanmorgen worden we voor de wekker wakker rond half zeven van gepiep in onze camper. We zitten sinds June Lake op campings zonder stroom en blijkbaar is de batterij (die door zonnepanelen) wordt opgeladen leeg en dit wordt ons duidelijk gemaakt door een piep. De batterij laadt zichzelf weer op wanneer je rijdt. Omdat we allemaal wat zenuwachtig worden, besluiten we zonder te ontbijten toch maar vast naar Pleasanton te rijden en onderweg wanneer de batterij weer opgeladen is ergens te ontbijten. Zo gezegd, zo gedaan. Wanneer we rijden, zien we nog prachtige herten staan. Wat is het hier toch mooi!

IMG_1186

Halverwege ontbijten we ergens en we hopen dat er een beer op onze ontbijtlucht af komt en we hem/haar veilig vanuit de camper kunnen bewonderen. Maar helaas weer geen beren.

Onderweg blijven we nog even staan op de 'tunnel view´ om over de vallei uit te kijken, met de nog lage net opkomende zon.

IMG_1188

We rijden vrij vlot door, onderweg nog een stop bij de 'Target', hier wilde Iris nog een platenspeler kopen die ze eerder had gezien, van haar verjaardagsgeld (pake en bep hadden mij dollars meegegeven om haar op haar verjaardag te geven). Hier hebben we ook nog even wat laatste dollars bij de Starbucks uitgegeven en rond 13.00 uur kwamen op we onze laatste camping aan.

Nu had ik mooi nog even tijd om de laatste was te doen en hebben we de tassen ingepakt. De kinderen hebben genoten van de goede WIFI, ze hebben wat series en films gekeken en kunnen downloaden voor in het vliegtuig. Morgenochtend (zaterdag) leveren we onze camper in en vliegen we 14.50 uur (plaatselijke tijd) weer naar Nederland.

Wat hebben we een fantastische vakantie gehad!

1. Silvia:
    13 augustus 2022
    Een droomreis 🤩 Die maak je once in a lifelines met je gezin. Dank voor al jullie mooie verhalen.
  2. Annie:
    13 augustus 2022
    Prachtige reis! Wat leuk om jullie te volgen in deze vakantie.
  3. Anna:
    13 augustus 2022
    Mooi hoor! Volgens mij hebben jullie het fantastisch gehad!!!!
  4. Cora:
    13 augustus 2022
    Ik heb genoten van jullie verhalen. En heb zo nu en dan flink gelachen. Jullie kunnen beide nog schrijvers worden. Geweldig 🤩. Wat hebben jullie een mooie vakantie gehad. En wat een prachtige foto’s hebben jullie gemaakt.