Reacties

Reacties 51 - 100 van 115

Naam Reactie Datum
Dedmer Erik is nog wel op zoek geweest naar mosselen zo te… 29 jul. '22
Tamara De WIT Aaaahhhh ik zie het al: Erik en Antsy staan gelijk… 28 jul. '22
Sytze Dijkstra Tip TomTom op je eigen telefoon. Voor 6 maanden 13… 28 jul. '22
Annie Haha wat een verhaal en avonturen. Schrijf maar wat… 28 jul. '22
Rianne Hahaha, prachtig. Wat een liefde! En leuk die afwisseling… 28 jul. '22
Anouk Vuurman Duidelijk een verslag van Erik😅. Wat een prachtige… 28 jul. '22
Koos Stornebrink 2 stickers voor dit meeslepende verslag; ik heb er… 28 jul. '22
Cora Wat een dag 🤣. Geweldig verhaal, ik geniet iedere… 28 jul. '22
Koos Stornebrink Ik ben benieuwd!😊 28 jul. '22
Dankjewel 😊. Erik is nu bezig met een blog over… 28 jul. '22
Koos Stornebrink Weer mooi geschreven en fijn om te lezen, Antsy. 28 jul. '22
Iris is Hufflepuf en Diego is wel Zwadderich. 27 jul. '22
Ali Zwadderich? Of ??? 27 jul. '22
Gabriela Schöning Cool✌ 27 jul. '22
Lucia Lindhout Prachtige foto’s. Vooral die van the Joshua Tree.… 27 jul. '22
Jarco de Boer Mooie avonturen beste mensen. Leuk om dit te lezen.… 27 jul. '22
Tamara De WIT Wat een leuke dag en wat hebben jullie veel dingen… 25 jul. '22
Rianne Geweldige verhalen weer Antsy! Heerlijk! Volgende… 25 jul. '22
Gabriela Schöning Eine schöne Zeit für euch😘 24 jul. '22
Martijn Tiggelman Wat leuk om mee te kunnen lezen. De foto's zijn… 24 jul. '22
Ali Wat leuk om elke ochtend jullie verhaal te lezen 😊.… 23 jul. '22
Ik heb nog nagedacht over pilletjes, maar dacht dat… 22 jul. '22
Tamara De WIT Oooo arme Erik. Heb je niet geleerd van mijn zeeziekte… 22 jul. '22
Cora Wat moet dat weer een mooie dag zijn geweest. En je… 22 jul. '22
Annie Wat leuk om te lezen wat jullie doen en de foto's.… 22 jul. '22
Ewa Geweldig. Ik ben zo blij met jullie 🤩 22 jul. '22
Esmaa Super leuk om mee te lezen met jullie avonturen 👍.… 22 jul. '22
Henna Kuiken Machtig! 20 jaar terug dezelfde reis gedaan! Heel… 22 jul. '22
Ria van de Flex! Wat heerlijk 21 jul. '22
Anna Leuk om te lezen antsy. Fijn ook dat Erik zo goed… 21 jul. '22
Meiny Leuk hoor zo'n reis en blog! Amerika is boeiend!… 21 jul. '22
Verschrikkelijk! Hahaha... te groot en onoverzichtelijk.… 21 jul. '22
Koos Stornebrink Het mooie, warme weer komt nog wel! 21 jul. '22
Rianne Prachtig om dit elke ochtend te lezen, goede reis… 21 jul. '22
Hannie Mijn mond valt open Geweldig Wat mooi en wat een belevenis… 20 jul. '22
Lucia Lindhout Heerlijk Antsy om met je gezin Amerika te ontdekken!… 20 jul. '22
Wessel Smit Mooi avontuur daar Antsy, veel plezier! 20 jul. '22
Sanne Helemaal leuk! Prachtig! Geniet van jullie mooie trip! 20 jul. '22
Annelies Jongsma Wat een hoop foto’s‼️Er is natuurlijk mega veel… 20 jul. '22
Tamara De WIT Love it en superleuk dat alle 3 de kinderen mee zijn.… 20 jul. '22
Lotte Cool hoor! Leuk om mee te lezen, heel veel plezier! 20 jul. '22
Lies-Erne Berendsen Geniet van deze prachtige reis. 20 jul. '22
Marije Geniet van deze reis met elkaar! 20 jul. '22
Koos Stornebrink Leuk om te lezen en herkenbaar van onze reis zoveel… 20 jul. '22
Forscina Dag Antsy, wat leuk om jullie reis te volgen Wat schrijf… 20 jul. '22
Uilkje Lageveen Oh heerlijk, we mogen meegenieten!! Ga ik zeker doen!… 19 jul. '22
Anja Giesing Wat leuk dat we mee mogen lezen over jullie avontuur… 19 jul. '22
Bertina Geniet van deze prachtige reis! Leuk om even mee te… 19 jul. '22
Cora Pfff toch nog even afzien op Schiphol. En Iris niemand… 19 jul. '22
Jenny Kroes Wat een mooie onderneming Antsy! Leuk om mee te lezen. 19 jul. '22

 « Vorige 1 2 3 Volgende »