Reacties
Reacties 51 - 100 van 115
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Dedmer | Erik is nog wel op zoek geweest naar mosselen zo te… | 29 jul. '22 |
| Tamara De WIT | Aaaahhhh ik zie het al: Erik en Antsy staan gelijk… | 28 jul. '22 |
| Sytze Dijkstra | Tip TomTom op je eigen telefoon. Voor 6 maanden 13… | 28 jul. '22 |
| Annie | Haha wat een verhaal en avonturen. Schrijf maar wat… | 28 jul. '22 |
| Rianne | Hahaha, prachtig. Wat een liefde! En leuk die afwisseling… | 28 jul. '22 |
| Anouk Vuurman | Duidelijk een verslag van Erik😅. Wat een prachtige… | 28 jul. '22 |
| Koos Stornebrink | 2 stickers voor dit meeslepende verslag; ik heb er… | 28 jul. '22 |
| Cora | Wat een dag 🤣. Geweldig verhaal, ik geniet iedere… | 28 jul. '22 |
| Koos Stornebrink | Ik ben benieuwd!😊 | 28 jul. '22 |
| Dankjewel 😊. Erik is nu bezig met een blog over… | 28 jul. '22 | |
| Koos Stornebrink | Weer mooi geschreven en fijn om te lezen, Antsy. | 28 jul. '22 |
| Iris is Hufflepuf en Diego is wel Zwadderich. | 27 jul. '22 | |
| Ali | Zwadderich? Of ??? | 27 jul. '22 |
| Gabriela Schöning | Cool✌ | 27 jul. '22 |
| Lucia Lindhout | Prachtige foto’s. Vooral die van the Joshua Tree.… | 27 jul. '22 |
| Jarco de Boer | Mooie avonturen beste mensen. Leuk om dit te lezen.… | 27 jul. '22 |
| Tamara De WIT | Wat een leuke dag en wat hebben jullie veel dingen… | 25 jul. '22 |
| Rianne | Geweldige verhalen weer Antsy! Heerlijk! Volgende… | 25 jul. '22 |
| Gabriela Schöning | Eine schöne Zeit für euch😘 | 24 jul. '22 |
| Martijn Tiggelman | Wat leuk om mee te kunnen lezen. De foto's zijn… | 24 jul. '22 |
| Ali | Wat leuk om elke ochtend jullie verhaal te lezen 😊.… | 23 jul. '22 |
| Ik heb nog nagedacht over pilletjes, maar dacht dat… | 22 jul. '22 | |
| Tamara De WIT | Oooo arme Erik. Heb je niet geleerd van mijn zeeziekte… | 22 jul. '22 |
| Cora | Wat moet dat weer een mooie dag zijn geweest. En je… | 22 jul. '22 |
| Annie | Wat leuk om te lezen wat jullie doen en de foto's.… | 22 jul. '22 |
| Ewa | Geweldig. Ik ben zo blij met jullie 🤩 | 22 jul. '22 |
| Esmaa | Super leuk om mee te lezen met jullie avonturen 👍.… | 22 jul. '22 |
| Henna Kuiken | Machtig! 20 jaar terug dezelfde reis gedaan! Heel… | 22 jul. '22 |
| Ria van de Flex! | Wat heerlijk | 21 jul. '22 |
| Anna | Leuk om te lezen antsy. Fijn ook dat Erik zo goed… | 21 jul. '22 |
| Meiny | Leuk hoor zo'n reis en blog! Amerika is boeiend!… | 21 jul. '22 |
| Verschrikkelijk! Hahaha... te groot en onoverzichtelijk.… | 21 jul. '22 | |
| Koos Stornebrink | Het mooie, warme weer komt nog wel! | 21 jul. '22 |
| Rianne | Prachtig om dit elke ochtend te lezen, goede reis… | 21 jul. '22 |
| Hannie | Mijn mond valt open Geweldig Wat mooi en wat een belevenis… | 20 jul. '22 |
| Lucia Lindhout | Heerlijk Antsy om met je gezin Amerika te ontdekken!… | 20 jul. '22 |
| Wessel Smit | Mooi avontuur daar Antsy, veel plezier! | 20 jul. '22 |
| Sanne | Helemaal leuk! Prachtig! Geniet van jullie mooie trip! | 20 jul. '22 |
| Annelies Jongsma | Wat een hoop foto’s‼️Er is natuurlijk mega veel… | 20 jul. '22 |
| Tamara De WIT | Love it en superleuk dat alle 3 de kinderen mee zijn.… | 20 jul. '22 |
| Lotte | Cool hoor! Leuk om mee te lezen, heel veel plezier! | 20 jul. '22 |
| Lies-Erne Berendsen | Geniet van deze prachtige reis. | 20 jul. '22 |
| Marije | Geniet van deze reis met elkaar! | 20 jul. '22 |
| Koos Stornebrink | Leuk om te lezen en herkenbaar van onze reis zoveel… | 20 jul. '22 |
| Forscina | Dag Antsy, wat leuk om jullie reis te volgen Wat schrijf… | 20 jul. '22 |
| Uilkje Lageveen | Oh heerlijk, we mogen meegenieten!! Ga ik zeker doen!… | 19 jul. '22 |
| Anja Giesing | Wat leuk dat we mee mogen lezen over jullie avontuur… | 19 jul. '22 |
| Bertina | Geniet van deze prachtige reis! Leuk om even mee te… | 19 jul. '22 |
| Cora | Pfff toch nog even afzien op Schiphol. En Iris niemand… | 19 jul. '22 |
| Jenny Kroes | Wat een mooie onderneming Antsy! Leuk om mee te lezen. | 19 jul. '22 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »

- Ria van de Flex!: Kon een glimlach om mijn…
- Cora: Ik heb genoten van jullie…
- Anna: Mooi hoor! Volgens mij hebben…
- Annie: Prachtige reis! Wat leuk…
- Silvia: Een droomreis 🤩 Die maak…
Alle reacties »