Dag 7 | zondag 24 juli 2022 | Beverly Hills, Monica Pier en Dockweiler Beach

24 juli 2022 - Dockweiler Beach, California, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we uitgeslapen, het was pas na achten voor we allemaal wakker werden. Heerlijk om rustig op te starten. We hebben in de ochtend dan ook niet zoveel gedaan. Ik (Antsy) heb de ochtend in de laundry doorgebracht, dat werd ook wel tijd na een week. Jeetje we zijn alweer een week weg, de dagen vliegen om.

IMG_0509IMG_0511

In de middag zijn we vertrokken naar Beverly Hills. We hebben een rondje gereden om te zien of er een geschikte woning voor ons tussen zat.

IMG_0521 IMG_0534IMG_0535IMG_0537

Helaas niets gevonden (binnen ons budget). Misschien  is het Spandana house (Witchhouse) wel iets voor ons.

IMG_0529IMG_0530IMG_0531

Ook hebben we onze ogen uitgekeken naar de auto's die we zagen rijden. Koen staat zelfs stoer op de foto met een Lamborghini.

IMG_0514IMG_0524

Na Beverly Hills hebben we geflaneerd over Monica Pier. En vervolgens langs Venice Beach gereden omdat het alweer tegen etenstijd was en ik aardig 'hangry' begon te worden.

IMG_0541IMG_0542IMG_0547IMG_0548IMG_0552

IMG_0551

We moesten ook nog even wat boodschappen halen en besloten naar een Target te gaan. Net als de Walmart is dit weer een mega grote supermarkt, waar ik enorm overprikkeld raak en niets kan vinden. Deze supermarkt in combinatie met mijn 'hangry mood' maken mij er niet gezelliger op.

Toen we weer bij de camper waren heb ik iedereen het strand op gestuurd zodat ik rustig de boodschappen kon inpakken en kon koken.

Koen was de enige die op dat moment een duik in de pacific nam. Diego zag ineens een vin boven het water uitkomen en dacht dat het een haai was. Gelukkig viel het mee en bleken er twee dolfijnen te zwemmen, vlak voor hun neus.

IMG-20220726-WA0029

Helaas moet ik het van de filmpjes hebben. Waarschijnlijk mijn straf voor mijn humeur, want toen ik later met Koen het strand op ging konden we ze niet meer vinden.

Morgenochtend verlaten we helaas deze fijne plek bij de Pacific weer. Drie nachten is veel te kort, we hadden nog veel meer willen zien en doen.

We leveren morgen onze fijne Nissan Maxima weer in en rijden met onze camper naar Joshua Tree.

(Foto's worden later aan deze blog toegevoegd, ivm slechte wifi. Waarschijnlijk pas op woensdag)